Sidor

söndag 6 februari 2011

Alla hjärtans kort

Jag fick en beställning på tre allahjärtans-kort från min arbetskamrat.

Ett skulle hon ge till sin man och de andra två skulle vara till hennes syskonbarn

som är två pågar på 6 och 4 år.


Med stor vånda valde jag att delta i Alla hjärtans-tävlingen hos http://stampelfabriken.blogspot.com/ med nallekortet.

Nu är det bara att hålla fingrarna korsade å hoppas på tur!


När jag hittade den underbara glödlampan var texten given...

Roboten är en av mina Tingturafavoriter.
Å med tanke på hur opussiga 6-åriga killar kan vara...

5 kommentarer:

Annelie sa...

Kanon fina alla 3!!!

Stephi sa...

jättefina, roboten blev jag helt såld på!!!

lillis70 sa...

Åh gillar alla tre men roboten är ju jätte gullig!

pojjo sa...

vilka jätte fina kort du gjort :D

May-Gun sa...

Gulliga kort. Men jag fastnade för glödlampan.
Det säger mycket det kortet. kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...